Sunday, January 11, 2009

~manusia yang beralasan~


Manusia yg penuh dengan alasan.apakah spesis manusia ini?anda tahu jawapan??? tidak tahu??? biar saya jelaskan. maaf anda perlu membaca dengan intonasi sedikit jelik pada manusia beralasan ini.harap maklum.....

"manusia yg penuh dengan alasan ni bg aku adalah manusia pemalas.nk beralasan saja.piki dia saja.tau susah dia saja.ingat manusia lain @ aku ni apa??tunggul kayu ka?yg buta mata,yg pekak telinga,yg bisu bicara.org lain pun MANUSIA juga TAPI bukanlah yg slalu beralasan.kalo dah tau anda salah mengiakan saja tak payah nk bnyk2 alasan then bg reason menunjukkan anda seorang yg sgt baikkkkkkk.x perlu hipokrit.orang yg beralasan ni penipu jugak!!!alasan dia semua x betul..kelentong A+ la para manusia beralasan ini.nasib baik di universiti2 msia xda subjek bagaimana mahu mencari alasan kalo x kompem semua dpt A+.tahniah kepada para manusia beralasan ini.anda bijak.bijak mencari alasan menutup kesalahan diri dan membuatkan orang sgt bersimpati pada anda..aku?? maaf skali lg.aku tidak pandai bersimpati.untuk apa aku bersimpati kpd manusia beralasan seperti anda.aku dilahirkan dengan wawasan.aku manusia berwawasan yang x memerlukan sebarang alasan untuk melaksakan apa2 sahaja tugasan dalam kehidupan.setiap apa yang kita lakukan adalah pengalaman yang tidak dapat kita beli di mana2.justeru..untuk apa anda beralasan.aku kagum..sangat kagummmm.aku tidak pandai untuk memberi alasan pada waktu spontan.sungguh tidak pandai.justeru aku kagum pada anda yang bijak mencari alasan yang boleh membuatkan orang kagum terhadap anda.tahniah sekali lagi.cuma aku berasakan manusia beralasan seperti anda tidak akan boleh pergi lebih jauh..tidak akan maju.maaf sekali lagi...aku ingin bertanyakan kepada anda manusia yang beralasan ini.mengapa?mengapakah?mengapa anda sering mencari alasan??pemalaskah anda?bodohkah anda?sangapkah anda?bongokkah anda?gilakah anda? (ayat yg semakin kurang ajar..hehehe).jika anda manusia beralasan berikan aku jawapannya.aku ingin tahu persis apakah jawapan anda..maksud aku alasan apakah yang anda ada untuk mempertahankan diri anda menjadi manusia beralasaan.alasan lagiiiii..........jawapan anda hanya semua alasan!"

No comments: