Wednesday, January 14, 2009

Aku Pun xtau Apakah Ini???

Aku rasa mlm ni aku mcm nk berjiwang ckit.for those yg x suka jiwang2.jgn layan.heehhee.ntah napa feel jiwang tu sgt kuat malam ni.adakah kerana aku sedang merindu atau aku dirindui.kihkihkih.perasan lebih ar lu!!hahaha.Walau apapun yg aku rasa, aku tau mlm ni jiwa aku sgt jiwang dan berbunga2.kenapa???hmm...aku pun tertanya2 gak kenapa....lalalalalalala.gumbiranya kau rasa mlm ni.o mlm ni aku xnak post mende yg mempunyai unsur carutan,makian,sindiran mahupun apa2 je yg sewaktu dgnnya.Mlm ni aku nk berJIWANG....ada paham??.aku nk mulakan dengan mukadimah yg aku dpt time tgk crite renjis td tuh...lelaki itu prosa alam,perempuan itu sajaknya,cinta itu lagu dan perkahwinan itu okestranya..yup..sgt indah melodi puisi ini.aku x pasti ia digarap oleh siapa.memg benar jika dinilai sedalamnya dengan akal yg waras dan berlandaskan kepada kerasionalan aku rasa ramai yg tahu makud puisi ini secara tersurat.jangan korang jd mcm sorang housemate aku yg bertanyakan aku apakah itu prosa.****** (kan dh janji x nk ada makian dan cercaan.hahaha).aku dah malas nk jelaskan.korang dulu x ambik BM ke?nah..dah ada aura makian nk kuar nih.kuikui.aku tau napa aku rasa hepi and mOod mcm ok je xnak bermakian nih.1st sebb aku dapt bertelepon ngan tunang aku ngan rasa aman n tenteram.tanpa gangguan.dah lama rasa x berborak panjang lebar ala2 berkhutbah gitu.but tonite aku dpt ckp lama n buat laporan seminggu punya.segala macam rencah hidup aku selama seminggu ni aku ceritakan.dia pun sama.yelah...kitaorg sesama bz n memg x dpt curi masa eveb 1/2 jam pun tuk bertelepon.tp mlm nie hepi sgt rasa.dah la lama x jumpa.but, aku tau mulai malm ni kitaorg dah ada masa n ruang utk relationship kitaorg.msg2 dah ok n dh kurang ckit bznye.sebenarnya kengkadang tuh aku wat2 bz jek.hahahaha.ampunnnnn!!!hahahaha.2nd nye ex housemate yg penah aku wat entry pasal dia dlu tuh dtg td dinner sama kau.ada gak peneman dinner aku.kalo x mau kebuluran.hehhee.sejak dia xda diner aku hanyalah menulis blog.kenyang doo post blog nih.hahahaha.sadis giler...thanks sudi gak dtg menjenguk aku yg comel ni (bukan aku ckp ye,member aku yg ckp..aku hanya menulis di sini atas pandangan dorang..aku kan jujur.hahahaha).apapun aku harap tunang aku tabah n selesa ngan kehidupan br kat sana.bersabar ye..hehehe.nanti i teman u kat sana..juz only a few month jek lg....tapi...kwang3.ada plak tp kan.isk..isk..isk..blm jd bini dah nk bertapi...huhuhuu.maksud aku..tapi kalo kerjaya aku tgh berkembang dengan masyuknya kat cni..bagaimana kami???hahahha.tunggu kemunculannya.eh..apa aku membebel ni.hehhe.yup..maybe kitaorg akn jd husband wife weekend jelah nanti.hahahhaha.nasib badan.

4 comments:

Saad Dahlan said...

aku pon konpius apakah ini??hahaha

Zalieya said...

hahaha..memg sukar untuk memahaminya nila tong gas itu sudah kosong....

Unknown said...

haha..nak jadi weekend wife mcm chek ka? Meh la tuntut ilmu dari chek...adehh diam tak diam dh tahun ke 6 dah...
Dah jadi monthly wife ehehe..Adehh..

Zalieya said...

hhehee..kena pi bertapa ni.mcm menarik tu jadi monthly wife:p