Wednesday, January 14, 2009

bila aku sudah mula berbicara...

Aku br beli sebuah buku the art of naming a muslim womans journey. aku suka sangat buku nih.bg aku sgt menarik.penuh dengan bahasa puisi yg menyetuh hati, menyentap naluri.aku sendiri pernah termimpi membukukan segala karya yang pernah tercurah.cuma masa dan ketikanya saja aku belum tahu bila.moga impianku ini akan terlaksana.apa yang aku mampu hanya mencurah idea di kapasitor.net.di situ segala-galanya ada.segala idea gila dan buta! aku sedikit hampa,novel yg cuba aku siapkan x juga nmpak kesudahan.aku harus mendahului apa yg penting..yeh..aku wajar memberi sepenuh perhatian kepada tesis aku dulu sebelum aku mencari idea dan menggarap novel nih.heheh.napa mcm ayat skema jek semua.hahaha.hobi aku yg memg semua sahabt handai n family aku tau adalah aku memg suka membaca n kumpul buku.since dr sekolah dulu kakak aku memg ada bg duit kat aku setiap bulan n guess what??aku beli buku alaf 21 setiap bulan.hahahaha.tp bila dia dah kawen aku terpaksa kurangkan membeli buku coz dah xde bank sponsor buku aku.hahaha.tapi aku memg sedih la kengkawan..bila ada je antara korang ni yg pinjam buku aku x reti2 nk pulangkan.korang ingat aku beli buku pakai apa???bulu ayam korang?ehehehe.dah bnyk sgt buku aku ilang.kalo x kasi pinjam cakap aku kedekut.bila kasi pinjam korang buat harta sendiri.apa kes??sekarang cuma tinggal 1 rak je buku aku.sedih tul.buku DONIA aku pon dah ilang.kalo sesiapa terjumpa buku donia bgtau aku kat mana.aku nk beli!!!!!! best sgt..tu la koleksi yg paling aku sayang dan ko yg nama kawan tu dah hancurkan!! isk..isk..isk..sedih sgt aku rasa. aku dah bgtau siap2 kat future husband aku nanti umah kitaorg kena ada mini lib...hehhe.bole aku sumbat semua dalam mini lib tuh.hehehee.and aku rasa dia x kisah; as academician dia sendiri rasa dia wajar ada mini lib kat umah.so minat kitaorg sama.cuma aku rasa aku je kot suka membaca jiwang2 ni.dia aku tau suka membaca tp pasal selok belok dunia dan segala macam yang aku sendiri x paham.hahaha.mcmne tuh? layan jek....kuikuikui. and last but not least (nape aku rasa rini aku mcm skema badut jek ek) kepada kengkawan yg maybe terbaca blog aku ni and yg pinjam buku aku x reti2 pulangkan lagi tu.aku merayu..memohon supaya korang tolong pulangkan...aku dlm proses collect semua buku aku blk.yelah...x lama lg aku akan ada mini lib...beberapa bulan je lg aku ada mini lib and aku nk la semua buku aku ada dlm mini lib tu:(........kepada sesiapa yg telah mengambil interpersonal...especially para student aku..for sure korang paham maksud aku kan..napa beberapa bulan lagi aku nk ada mini lib:P

No comments: