Monday, January 12, 2009

Ceritera MaafKu..






hmmm...aku br blk dr dinner kat marriot hotel.so far segalanya lancar n menyeronokkan.part yg paling best makan la.hehe.million thanks to tourism m'sia.kenapa?owh..tourism la sponsor dinner malam ni.actualy ni PACA so sebagai secretariat yg sgt berhemah aku g la join.makan best wooo...sapa xnak.free plak tu.hahahahahaha.secara keseluruhan dan dengan mata kasar aku yang bulat ini aku dapati keseluruhannya ok.ok2 jek.hahahahaha.best..best sebenarnya.even dr segi service ke makanan ke.semua ok.meja aku ada 10 org n aku hanya x kenal 2 org je.so aku bole melantak seberapa bnyk n seberapa kurang sopan yg aku mahu.hahaha.makan heaven tul.butter prawn....nyum3.eheh.tapi yelah dalam keghairahan majlis tu dalam keadaan terkinja2 syok layan majlis.aku xtau pun apa yang berlaku dalam kalangan kawan2 aku.aku mcm biasa la.xtau apa2.hahahaha.aku g toilet (xtvt biasa lepas makan n duk dlm aircond lama2...kompem x tahan nk tut....eheh).bila aku kuar semua dah xda kat depan tu (pintu hall dinner tu) semua dah g kat lobby nk byr parking.aku pun dengan lemah gemalai n lenggang lenggok ala mak minah g pasar tu pun berjalan la sensorang n sampai la kat member2 aku.then aku tgk x cukup korum.so aku yg peramah ni pun tanya la.mana **.member aku yg sorang tu bgtau dia tertinggal parking card dlm keta.owhhh...alamak!!!!hehehe.xpelah dia dah g ambik ngan sorang lagi member.tapi mcm ada krisis yg berlaku sebelum aku datang tu coz bila aku bertembung ngan** aku bertegur sapa la.tapi aku lihat kelainan wajah dia.kenapa?mengapa?bagaimana?apa? ntah..mcm2 persoalan wujud.aku tertinggal sesuatu yg berlakukah tadi. tapi aku faham gak sikit2 situasi ni,member aku yg lg 1 tu nk blk jauh.jauh gak 1 jam perjalanan n bahaya bg seorang wanita seorang diri.nk blk siapkan bj husband dia nk keje esok lg.so aku paham napa dia nk blk cepat td.tp aku mcm biasa style aku la.mana2 pun aku redah.td aku parking kete kat fakuti je.naik ngan member aku je g marriot so aku blk ngan dia la.adat menumpang kita kena la ikut kan..kalo dia nk blk aku kena blk la.cian gak dia nk drive jauh blk.aku sgt paham keletihan yg dia alami. kat member aku *******pun aku sangat kesian n bersimpati.tapi aku x mampu nk tlg apa2 td.ntah la..aku sebenarnya masih belum memahami situasi.hahaahahaha.apapun...semua kawan2ku adalah yg terbaik dalam hidupku.sayang u all..moga kita sama2 grad nanti.ehehe.nanti Phd kita fly sama2 plak ek.huhuhu.aku slalu berdoa nanti Phd pun kita semua still bersama2 mcm skrg nih.1 gang yang agak utuh n gila2.hahahha.i likeeeee:)

Buat semuanya sahabatku tersayang,aku minta maaf andai selama persahabatan ini terjalin ada yang menyentuh hati kalian.maafkan aku!...yang baik dtg dr ALLAH n yg buruk itu kelemahan diriku...
*pic tu adalah pic kaki n kasut we all yg cun melecun.rasakan dengan naluri,selami dengan hati..manakah aku???huhuhu.

No comments: