Wednesday, March 25, 2009

Itu Aku. Kamu?

Ok..meh kita bercerita pasal hobi aku. Hobi baru ye:p. hahaha.

La..kalau memang aku suka makan pun apa kau kisah? aku pinjam beras kau ke nak masak nasi ayam ? eh.napa nasi ayam ek? ntah!sebab en.syafiq suka kot.hehehe. kan kena belajar memasak makanan kegemaran bakal suami. bagus kan aku (kalau aku tak memuji diri sendiri,adakah korang nk memuji?.hahahaha.Ketawa lagi. memang pemurah betul aku dengan gelak tawa ye.

Ok..sebelum terlupa. Korang jangan pelik napa aku selalu sebutkan en.syafiq ye.Sajo..aku memang suka gedik2 memanggil dia dengan bermacam nama. Dah ada banyak nama. So aku boleh panggil apa2 sajo.hahahaha.(ketawa lagi tp kurang ikhlas).

Okeh..hobi baru aku adalah mencuba memasak makanan yang tak pernah orang masak. tak paham? betul slow la kau! guna celeron ke hape ko nih?kahkahkah (version ketawa gedik).Maksudnya, aku masak resepi yang aku ambik dari itenet dan aku try masak tapi x jadi dan mula la dari situ resepi hentam keromo muncul.Tp yang best, tiap kali hentam keromo..resepi aku menjadi sedap.

Oh ya..nanti aku masakkan untuk en.syafiq ye. kamu harus jujur menyatakan sama ada sedap atau tidak. tapi en.syafiq anda diingatkan jujur ye! (peringatan:kalau x sedap lepas kawen masak sendiri.hahahhaa)

okeh..aku tau jawapan jujur en.syafiq mesti sedap kan.kan..kan en.syafiq kan? hahaha.

Aku memang suka buat orang jujur dalam keterpaksaan ni. Satu keindahan aku rasa.*sambil mengangkat kening gumbira*

Itu aku. Kamu?

No comments: