Wednesday, March 25, 2009

-.A.K.U.-





Bosan okeh buat transcribe ini. Sakit lubang telinga..otak dan segala macam lagi. Huh..dengan bunyi mesin kerangnya..dengan bahasa melayu yang tak berapa fasihnya.

Memang benar dugaan. Tapi demi $$$$$ takpe2..kutabahkan hati.hahaha.Lagi2 pula 2 April ini ada itu Jcard's day. Moh kita beramai2 serbu Jusco Taman Equine nanti. Aku rasa better orang tak payah pegi la. Buat semak jek aku nk bershopping.hahahha.

Kenapa wanita ini obses kepada SALE??

Kat mana2 kalau ada sale kaum hawa la yang akan selalu pergi dulu. Tak kira la time opis ke idak...shoping juga kerjaannya.hahaha.

Aku tau kenapa..aku rasa kaum wanita memang dilahirkan untuk shopping dan kaum adam harus bekerja keras untuk memenuhi keperluan kaum hawa ini. Mr.Syafiq...mesej ini untuk anda..*Senyum sambil mengeyitkan sebelah mata*


Alangkah bestnya kalo time sale itu kita ambik semua handbag..baju2 bawa g kaunter semua. Aduh..tiap2 ari aku bersilih ganti baju baru n handbg baru. pakai buang saja handbag n baju2 itu.hahaha

Apakah yang aku membebel ini.

entah..ini adalah mood bengong time tak boleh nak siapkan transcribe dan due date sudah semakin hampir.

No comments: