Wednesday, August 10, 2011

The Sims 3

Dulu sebelum kawen memang ingat dah takde masa nak main the sims dah kan.
Yelah fikir2 mana ada masa kan.taktau macammana keadaan lepas kawen tu kan.;p
memang lepas kawen stop main sims...rasa macam takde masa
TAPI kan bila masuk KPLI...ada masa la kot ek..boleh terjebak kembali.haha.

Sebelum tu mr.syafiq memang ada belikan sims 3 yang latest untuk aku. konon aku nak simpan buat koleksi jelah kan.sekali ketagihan bermain kembali lagi.


sekarang ni takde benda nak buat..tunggu posting pon lambat lagi maka.....

inilah family baru aku..miahahaha


rumah bawah ye kawan2..aku buat siap swimming pool.


bahagian atas rumah family Ezairy!
bahagian atas tu aku buat 1 bilik tidur je..living hall and study room:D. kali ni aku nak family ni yang cemerlang semua..masing2 mengejar cita2:D

Aku penuhkan dulu skill parent ni biat mastered..baru aku try on baby! haha.masa sims 2 dulu aku penah buat sims gay.haha.sadis kan.gile betul la!

oh..sims aku pada mulanya tidak bekerja.....macamna bole kaya???

aku curi!!!

aku guna motherlode sebab aku suka design rumah je..hahaha;p.skali motherlode aku dapat curi 100k..pheww

if korang bukan peminat setia the sims mesti korang tak faham.so marilah bersama bermain sims;p

No comments: