Sunday, August 7, 2011

Marina Island Resort


Ramadhan 5 : Berbuka di Best Wertern Hotel, Marina Island Resort.Kami pergi 6 orang. dan seperti biasa aku satu2nya kaum hawa.aihhh...nasib2.tapi ada aku kisah!!makan tetap maintain sama.haha.berpinggan2.bercawan2.bertingkat2.hehe

tapi sayang sungguh aku tak snap pic semua makanan tu sebab malu pada jejaka2 seangkatan.nanti dikatakan apekah meroyannya bini si mr.syafiq ni asyik ambil gambar makanan je kan.hehe. nanti gambar makanan di Teluk Batik Resort aku akan updated! hehe.
Memang best la berbuka kali ni..kitaorg group last yang keluar kot.hehe.lepas solat je sambung makan lagi..sampai pusing2 eh semua orang dag takde.hehe.tapi mr.syafiq hanya makan buah-buahan.apekah??huhu..saya taknak gemoks sorang2.hehe;p

aku if buffet memang la tak ambik nasi kan..biarla ada nasi hujan panas bagai pon.memang tak ambik sebab nasi cepat kenyang.aku makan lasagna.lain-lain aku just makan brocoli..nyum2...sedap betul brocoli tuh.makan dengan sos ketam.memang yummy!air oren juice.sate ayam 3 cucuk.daging 3 cucuk.lamb berkeping-keping.haha.


 
pic dari pakcik google.

Lamb dia sungguh la mengasyikkan..black paper dia terasa-rasa sampai sekarang.yummy!

No comments: