Wednesday, August 10, 2011

Manisnya kurma itu~~~~


Ok..cerita pasal makan lagi.maaf la kalau buat korang semua rasa terliur.hehe;p.

Dah tak ingat puasa ke berapa,kitaorang berbuka dekat TCRS....~~bukan sekadar nasi ayam~~

Mula-mula ingat nak pergi manjung kejap je sebab nak uruskan pasal cek semua. Sekali dengan jalan jammed,kitaorang sampai dah dekat kul 6 kat Eon Bank tu.
Setel masukkan cek semua, kitaorang decide nak berbuka kat luar jelah...if balik pon memang tak sempat.atee....belum masak kan;p.

Masing2 taknak decide nak makan kat mana. haha.kelakar gila...

aku kata la kat mr.syafiq:u pilih la nak makan kat mana..i ikut je.*aku ni memang jenis tak kisah* mana-mana pon aku tetap berselera nak makan.hehe.

Alih-alih dia pulak suruh aku pilih:erm...u la yang pilih nak makan kat mana..i tak kisah.kali ni i nak u yang pilih.

Alamak!! masalah ni sebab kalau boleh semua aku nak makan kan! miahaha~~~

tengok jam dah kul 6.30 tapi nak makan kat mana pun taktau kan..kitaorang gerak pergi tesco.ingat nak beli rotiboy and each a cup kat situ ;)

masuk ke tesco...WAHHHHH.... ada THE CHICKEN RICE SHOP~~~bukan sekadar nasi ayam~~~

masa ni aku ternampak-nampak pai tee melambai2 aku..sedapppppnya!

so ke TCRS la kami:D

Pai Tee yang melambai-lambai

bulan ramadhan ni ada set untuk berbuka.so ambik yang itu.ada juice kurma....wahhh nice kan.heavan la minum jus kurma sejuk2..manisnya kurma itu!

yeay!juice manisnya kurma itu sudah sampai
sedap la juice tu terasa-rasa di anak tekak lagi ni..hmmm...cepatlah berbuka..walaupun hari ni takde juice kurma ni....:(


set ramadhan ni ada rendang ayam.for ayam pulak kitaorang pilih roasted chicken.lain2 tu macam menu biasa la..kitaorang tambah assam pedas fish pulak lag.memang menyelerakan la:)

lastly,korang ngadap la muka tuan tanah yang tengah menahan nafsu lapar dan dahaga;p.


1 comment:

cik aza said...

weh..npk kurus laa...muka pn npk tirus,,,,,hehehhe..apa rhsa?share sket!!!