Thursday, October 8, 2009

pening..pening..

haih...

awal2e n3 dah mengeluh ye.hmm..aku x hapdet blog 2-3 ari ni coz aku x berapa sihat.rasa x sedap badan je.ntah la..something wrong somewhere..but i dont know apekah?!huhu

Malam tu aku x boleh tido..terlena kejap2 pastu terjaga tetiba...jd mcm terkezut2 ckit.esoknya rasa nak demam..makan x selera langsung.makn je rasa nak termuntah.adeh...hilang nikmat dunia aku...pastu kan rasa pening2 xde mood...nak ckp2 ngan hubby pon rasa malas..adui laa..

hari ni aku rasa better sikit la kan dari semalam tu. ari ni aku x masak..kalo masak mau x makan lg.haha.so kitaorg makan kat luar je..aku bole la makan..tp sikit je..tak macam selalu..bertambah2..laju2 aku makan.hari ni secubit2 je makan.tsk...tsk...tsk..kenapekah saya?!

ok..mau rest lagi sambil2 tengok kelab pop:p

2 comments:

Unknown said...

diam-diam ubi berisi tak? hehe
apapun terima kasih kerana sudi menjengah ke blog asida.net

Bukan apa, boleh kita bertukar-tukar cerita selepas ini. :)

Salam perkenalan. :) peace no war..

Zalieya said...

kak.asid..amin.mudah-mudahan ye.salam perkenalan:)