Tuesday, October 6, 2009

RAYA 2009

Hmm..baru nak buat N3 raya ek..dah basi mak cik! hehe. peduli apa kan..basi ke idak ke..layankan aje.hehe.aku nak tepek pic bnyk2 dalm n3 nih.so layannnnnnnn.......yezzaaa "-"


Nie pic family sebelah mentua ye..ada mak mentua aku,auntie n cousin sebelah sana. adik ipar pon ada.Raya ke3 kitaorg g beraya sana.makan biskut sodapppp.hahaha.


Okeh..aku perkenalkan ahli keluarga bahagia aku.muahaha.kita akan mulakan dari kiri ye kawan2:p



dari kiri cepat jalan: Zabidi(2),Zalieya(5),zahaida(3)Daddy,Mummy,Zarina(1),Zahila(4),zulhazmi(6).



Cukup korum semua 6 beradik comel2 plus parent yg best giler.hehe.num 2,5,3, tu macam ikut ranking la..sape sulung..sape num 2..ha mcm tu la.korang paham kan?? korang kan bijak2.ehe. ok2..korang xpayah cakap pun aku tau..aku la paling chubby..aku sedar.huhuhu.aku memang gemokkk skrg. what to do...tsk..tsk..tsk..."-".




Pic ni adalah merangkumi seluruh keluarga besarku..tu pon x cukup lagi...ada anak sedara aku yg x blk beraya kat umah mak aku lagi.ada lagi 3 org anak sedara aku yg xda dlm gmbr.yg lain semua ckup.

Nanti aku upload lagi pic coz camera aku adik aku pinjam ada kelas fotografi kat melaka katanya..nanti aku dah dpt blk camera aku upload lagi pic ye..













4 comments:

~Pn.Ilah~ said...

Selamat Hari Raya utk Zalieya&Wazir.Wah3 seronoknya beraya ngan mentua n family...!!

Zalieya said...

Selamat hari raya kak ilah.hepi la 1st time beraya as wife kan:D

Unknown said...

memang lain ek gambar dekat google ID dengan dalam gambar... nampak sangat kebahgiaan itu dalam sendiri (tag line ek).

Zalieya said...

kak asid:hehe..tu la lepas kawen nih bdn naik bagai dipam2.haha.lain ek..pic id tu zaman anak dara dulu..haha