Monday, October 5, 2009

hmm.....

eh, tetiba mood nak hapdet blog berkobar2 plak kan.

Mood gumbira sentiasa..mesti la mood nak hapdet pon membuak2 kan.hehe. b4 ni pon bkn bz sgt kalo nak hapdet bole jek ambik masa 15min kan hapdet tp kemalasan tu yg pengaruhi.lempang diri sendiri sebab malas.muahaha.

tp xde la malas sgt kan...bercucuk tanam kat fesbuk tu kan mengisi masa lapang.karang x menuai rasa membazir plak.eh,bole gitu?haha.

Owh..aku skrg nih bukan lagi surirumah sepenuh masa eh. Setengah masa or suku masa jek now.ehe.

Yg paling hepi aku bole dpt 1k dalam 1week.yeah!!! (lompat2 gumbira). tp tu atas bernasib baik la kan n kerajinan aku la kan ngadap laptop ni n tekan2 keyboard nih..hahaha.berkat susah payah la.ko ingt senang org nak bg duit kan ko kalo ko x usaha....

erm..aku malu la nak hapdet lbh2 coz now aku tau ada kengkawan2 lama baca blog aku gak.hahaha.gediks malu2.pang kang!

Tak...aku x pemalu okeh.ada aku kesah..ayat propa azwan ali....geli...geli..gelimat....uhuks.

Notakaki:
Nak ucapkan takziah kpd seorg teman yg telah kehilangan teman tersyg pada syawal ke6.Al-Fatihah. Mari doakan bersama2 agar rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama golongan yg beriman. Kpd temanku; bersabarlah..Allah S.W.T tahu jln terbaik untuk kita.Temanku kini berada nun jauh di German sana....tenanglah sahabat hadapi dugaan ini.*Big Hug*

No comments: