Sunday, October 11, 2009

Tragedi Yg Tidak Pernah Disangka

hmm..dalam sesaat mcm2 bole berlaku. n3 hari ini aku nak tunjukkan kat korang lokasi kejadian tragedi bangunan runtuh di Ipoh..Fair Park. Kebetulan aku balik Ipoh rumah mentua aku then aku n hubby g jenjalan..kononnya nak g bayar bil phone la kan.hahaha..ok..kornag tgk la pic yg aku upload nih..runtuhan bangunan yang telah mengorbankan nyawa tanpa disangka2.....:(

Jalan telah dilencongkan..jalan bersebelahan bangunan ditutup..sekian.


Dari jauh aku ambik pic ni..ngeri kan..


tengok tu......hmmm..


See...ngeri kan.

Ok..sekian untuk hari ini.haha.berita jam..erk..jam bapa eh..nanti aku wat n3 pasal2 aku pening2 tu eh:p


3 comments:

Unknown said...

Dasyatnyer...

Zalieya said...

memang dasyat..ngeri kan.tetiba je runtuh mcm tu je...

Zalieya said...

memang dasyat..ngeri kan.tetiba je runtuh mcm tu je...