Friday, October 30, 2009

Menantu mithali:p

ewah2..tajuk n3 tak leh blah kan.hehe.

mcmni mak mentua aku kena operate isnin ni.ahad warded.so esok aku akan blk ipoh la kan.aku kena la jaga mak mentua aku..kan tu menantu mithali:p.ehe.ater..dalam family tu aku je sorang pompuan.so sape lagi nak jaga dia?? sapa??.hehe. kalo ada pompuan lain pon dalam family aku tetap akan jaga la.no worries ye my hubby:D. still jaga mak kita walau apapon.kan tu dah tanggungjawab kita. so korang doakan la ek my mother in law selamat semuanya insyaALLAH.....:)

so blog adalah tak dapat dihapdet untuk beberapa ketika la kan...jaga org sakit sempatkah ko berblog..hahaha.

lagipon agak bz kebelakangan ini.

2 comments:

Yaness said...

weh, aku baru nk jadik menatu n i, mintak peujukkk....Hahahahaha..

Zalieya said...

yaness:meh cni nak bg petua mentua syg.hahaha.ni mak mentua aku yg ajar...syhhh..rahsia wanita:p.hahaha