Sunday, October 25, 2009

Episod Papadom

Aku pon tak ingat la ari apa..aku n hubby kuar bersuka ria..hahaha. hari tu kitaorang rasa nak makan pizza so zasss ke pizza hut. layan gambar...


menu ni yang diorder oleh we all...


ditambah plak dengan cheese baked meatballs ni.feveret laki i tau..huhu.so jgn tanya mcman la kitaorg ni boleh membesar sehat mcm ni:p


dia tengah tengok2 order..kot2 ada nak tambah lagi:p.hahaha

Kelakar gile tau..masa aku nak snap2 pic tu kan, hahahhaha..gelak dulu.waiter datang ambik order, pastu lepas dah setle ambik order tu dia tak ambik pon buku menu tuh..katanya; eh,tak pe ambik la gambar dulu..hahaha.kiut2.malu owh aku! haaha.macam jakun je aku...hahahhaa.lepas dia datang hantar mushroom soup tu dia kata..dah siap ke lepas tu senyum2 and ambik menu list tu..cis ko! muahahaha.

Ops..kitaorang bukan keluar nak pegi makan pizza je tau..kitaorg kuar nak pegi layannnnnnnn ini....

tengok dulu resit nih:p. dah tau aku tengok movie ape?




Ye2..korang bijak! aku tengok PAPADOM.


best2..sape tak tengok memang rugi.macam nak tengok lagi sekali je..eh korang paham ke ni?? haha. gilos tetiba je terus macam syok sendiri kan! ok2...aku cakap pasal movie PAPADOM. gile best weh. nak lagi..nak lagi..sape nak belanja aku jom....

Best owh movie nih. macam nak tangok lagi sekali je. memang mabeles la afdlin shauki punya cerita nih....menusuk di kalbu..hahaha.korang yang belum tengok tu cepat2 la pegi tengok tau:)


No comments: