Thursday, October 22, 2009

Memoir...arghhh. Rindu!

Aku rindu..sungguh aku rindu pada teman..pada semua yang dulu.sejak berpindah jauh ni terasa sangat rindu pada masa dulu..huhu. join seminar..bz urus seminar..pastu dapat makan best2..kat marriot:P.hahaha. Layan jelah gamabr2 ni...dah tak terkata rindu ni:p

Kawan!


                                          Wif Prof.McCroskey (Rindu pada seminar)                                                       



Teman!



Sahabat
(Nie time degree dulu,kurus ckit.haha)



cinta dan rindu
(pada teman..seminar and makan best:p)


AKU!
(time ni kena buat assignment kat proton glenmarie time degree dulu)

"Tiada kata yang dapat aku zahirkan pada rasa rindu ini;
membuak kala sunyi.
mendesir kala mengingati.

Ah..sungguh aku rindu!

Memoir yang sering berlegar
yang tak pernah padam dan kabur.

Benar.
hatiku masih di sana!"

~Zalieya~
PeRAk,221009.1026pm

2 comments:

me said...

weh..aku pon rindu gile zaman2 dulu..zaman muda remaja:p.haha

Zalieya said...

memang la..kita mesti akan merindui masa2 lampau kita kan..tsk..tsk..tsk"-"