Monday, October 26, 2009

jom servis....???

servis apakah?!

ala korang jgn la piki bukan2 plak kan..aku weekend lepas pegi servis kete. dah 80k++ ko..giler la lembab menservis kan aku?muahaha.so pikikan nanti nak blk kg la hape la kan raya haji..tak nak la tangguh2 servis lagi.ni pon dah lambat tau..tsk...tsk..

hari ahad pagi2 cergas aku n hubby pegi servis kete kat bengkel kawan dia. adik aku pon ikut sekali..kebetulan dia dtg bermalam umah aku malam tu.dia still study kat upsi lagi.study week kan so datang melepak umah aku la.dan dan tu gak la dia pon nak pegi repair kete dia gak..cis,ambik kesempatan kan.hahaha.

so bergerak la 2 buah kete perodua menuju ke destinasi puncak tertinggi ooo..hehe


Viva ku..


sedang diservis baik punyaaa...

nun di atas sana...

ni kete adik aku..hahaha

aku adalah penggemar hijau yg tegar tau.sebb tu beli kete pon kaler hijau. kalo kuar kan..beli air hubby aku dah tau ambik air mineral botol pon nak hijau.haha.tp aku juga suka kaler oren,merah n kuning. so kalo beli apa2 xde choice hijau..aku cari la oren merah kuning plak:p.hehe.

dulu masa belajar pon g kuliah pakai hijau je..smpi ada org kata aku nih dah mcm kempen alam sekitar.hahaha.farah tau la..dia kata tuh trademark aku la hijau...:D

No comments: