Friday, March 13, 2009

Surat Terbuka Untuk Manusia Bodoh itu!!!

Cam sial pompuan sekor tu.Nape lari2?..ko tunjukkan ko lagi salah tau bodo!!! ko fitnah org.jaja nama org sampai busuk.aku memg benci kat ko! sampai mati aku tak maafkan ko dan aku doakan ko hidup sengsara sampai mati kalo ko x dtg minta maaf kat kitaorg. Ko pegi citer kat semua org kami ni sejahat n sehina manusia. Tp sebenarnya apa yg ko ckp2 pasal kitaorg tu adalah diri ko sendiri.opss...yelah hobi ko menfitnah.mana ko tau benda tu salah ke x...dah fitnah tu hobi so biasa la bagi ko!!

Eh pompuan! bila ko nak sedar diri hah? nanti pegi la raih simpati kat sapa2 lagi.ngadu lagi bg org banci kitaorg. Kalo perangai ko still mcm tapir tahan berak tuh..xde maknanya..lambat laun org akan tau gak perangai ko yang sebenar. Cuma lmbt or cepat. mcm kitaorg dah terlambat tau perangai ko.

Sungguh!! aku sangat menyesal kenal ko sekor ni. Cam haram sesat masuk group kitaorg nih...pegi lah..pegi ngadu cakap aku maki ko. Ko penipu..penfitnah!! ko tau x dosa fitnah tu mcm ko bunuh org. eh ko mana tau..lupa!! ko jahil!!! memg jahiliah ko ni tu yg perangai mcm budak2.

Sebagai manusia normal aku malu..malu sgt kenal n penak jd kawan ko. cepat2 sedar diri sebelum ko disedarkan oleh "seseorang". dia hanya tunggu time baikkkk punya untuk sedarkan ko!!! hhahahahaha.

yelah..aku kan jahat.pegi la citer kat semua org.aku peduli apa??!! aku jahat pon ada aku menyusahkan ko?? ko saje yg suka menyusahkan org. x sedar diri!! dia sorg je baik.ko nih malaikat ke apa? semuanya sempurna. aduhhh...bawa2 bertaubat la!!

jangan nk tuduh2 aku k!!! ko ingt aku xtau. ko nih sedar x sebenarnya bkn isu nenek ko yg kitaorg hangin tp sebab ko fitnah kawan2 baik ko walaupon bkn aku yg kena..tp as fren aku tetap terasa. sebab bg aku as fren buruk baik kita kena terima n segala negatif dia kita kena simpan jagn story mory kat org. tp ko siap fitnah2 lagi.

sedar!!! bangun!!! jgn jadi mcm tapir malas mandi pagi..hahaahha

2 comments:

Anonymous said...

wahh garang dowh
hikss

Zalieya said...

kdg2 kena garang ngan manusia x paham bahasa ni.hahaha