Friday, January 9, 2009

A.K.U @ rindu


rindunya aku kat mak n ayah.hehehe.lama x jumpa.bz je aku nk blk kg pun sush. xsabar tggu rasa cina nie.bole blk kg jumpa mak ayah.nk minta mak masakkan nasi lemak la.hehehe.nyum2.sodapnyee hingga menjilat jari.slruppp:). nanti nk blk kg aku kena la g kutip sepupu aku kat s.alam nuh n adik aku kat tg.malim tuh.hehehe.best ckit blk ramai2.nanti bole adik aku drive.aku nk tdo jek memanjang (ampun dik mie..hehehe).memg kebiasaannya aku drive smpi tg malim je ataupun smpi ipoh jek.pas tu zzzzzzz.sdap tul tdo.arghhhh...rindunya aku pada mak,ayah,ank2 sedaraku yg comel2 n manja n ngada2 tu.hehhee.rindunya aku pada ayam kat kg tu..pada jiran depan umah,jiran sebelah umah dan semua la org kg.hahahaha.ala...cuti aku juz 5 ari jek.kejap je nanti kat kg nuh..wawawawa.aku rindu nk tdo ngan mak.x sbr nye nk blk.nanti tdo ngan mak..mak peluk2 aku xda la takut sgt.hehehe.aku kan penakut ckit.tu yg dik mie jeles tuh..dia kata aku manja sgt.hahaha.

No comments: