Thursday, April 16, 2009

:: Aku Impikan Sesuatu::


AKu suka okeh pegi bercuti2 sambil baca map..bawa jek bag gamble sajo..arghh..very the menarik! itu Adalah hobi yg sgt aku obses.....arghhh..aku ingin lagi dan lagi....

Hmm....aku sangat suka pegi bercuti2 tau. Tak kira la kat mana asal aku bole berjalan2 jek..g la memana pon. aku tak kisah. Lagi best kalo ada org blanja aku.kihkihkih..


Now, aku berangan nak pegi pulau perhentian. Harus la dengan future hubby aku kan. bukan honeymoon okeh..hahaha. juz backpacking gitu2 sajoo... Honeymoon kitaorg harus BALI okeh.hahahaha.


Aku memang suka kalo g jenjalan kat mana2 juz backpacking gamble gituu.sagtttttttt suka okeh. so ada sesapa yg hobi mcm aku nih jom la kita bercuti bersama2..dah lama aku x g bersuka ria berjalan2 gituu..


Aku nak gak pegi pulau perhantian itu. dah siap mimpi2 okeh. Arghhh...bila aku nak g nih. ada sapa2 nak sponsorkah???? kihkihkih



No comments: