Wednesday, April 1, 2009

.N3 Ini Tiada Tajuk.

Aku agak sibuk kebelakangan ini. Banyak benar urusan duniawi yang harus dilaksanakan.
Dan;
telah banyak benar janji yang aku mungkiri atas dasar kesibukan ini.

Hmm..apakah benar2 aku sibuk atau hanya buat2 sibuk untuk melupakan sesuatu?
Haih..sukar benar untuk mentafsir. Apa kau susah. Jangan fikir2. Jika aku bilang aku sibuk. Ya, benar aku amat sibuk. Usah berfikir bermacam cerita.Kelak negatif saja yang kau cerna dari mindamu.

Kekalutan kesibukan ini bukan aku seorang yang miliki. Malah,beribu2 manusia lain. Banyak benar urusan yang harus..patut...wajib dilaksana.Sungguh! banyak benar.

Bermula dengan satu..dua..akhirnya urusan itu tak pernah surut. Sering kunjung tiba.
Tika ini tiada siapa2 penting bagi aku. Yang penting uruskan urusan2 penting dulu. Itu lebih penting.

Oh..tidak! aku bukan anak derhaka. Sesibuk mana pun aku. Ibu bapa itu utama.*Senyum*. Itu urusan yang tersangat penting.

Letak dan ambil.Ambil dan taip.Itu urusanku seharian.Mungkin kalau laptop ini bisa berbicara.Aduh..banyak benar rungutannya.

Tolong jangan biarkan aku kepanasan begini lama2.
Biarkan aku berehat barang seminit dua.
Usah ditekan2 lagi keyboard itu.Aku sudah sakit.

Mungkin itu keluhan laptopku ini....

Tak pernah berhenti barang sehari. 24 jam itu. Mungkin rehatnya hanya 30 minit cuma.

Aku sendiri telah benar2 letih...

Letih dalam kesibukan duniawi ini.

No comments: