Thursday, April 2, 2009

Cerita2 penglipur lara

Menghukumi orang tanpa usul periksa, itu menzalimi namanya!

Hehehe.mula2 lagi dah macam mood mengamuk.hahaha.aku memang suka mengamuk.mengamuk itu memang hobi aku.*ketawa dengan sangat gembira*

Kau..ye..kau la. sapa lagi?? kamu itu yang sedang membaca itu? yes!! u!

Apakah makna sahabat untuk kamu?
apakah makna kawan untuk kamu?
apakah makna teman untuk kamu?

apa..apa dan apakah?

Kenapa? saja aku mahu tahu. mahu menilai erti persahabatan buatmu.
saja..saja dan saja.

Eh napa plak ko nk marah? suka hati aku la blog aku. nak tulis apa aku punya suka!

Adeh..mengamuk lagi.. kan aku dah kata itu HOBI.*wink*

sudah bah,,sudah amuk...una kata amuk itu cepat tua.agagagaga.okeh.tak mahu mengamuk lagi...hahahaha.

tadi aku pegi jCard kat JJ equine tu. Bershoping moping di situ. aku beli handbag baru lagik. jgn jeles u..hahahaha.sempat ar sambar sejenis dua barang time happy hour itu.hehehe.

Aku suka 1 handbag itu.carlo rino.rm100 after sale. sgt cantik.kecil molek.elok dibawa ke majlis kenduri kendara.hahaha.kiut miut la bole kata.aku pegang then ada la sorg amoi itu pun suka itu handbag.aku nk beli dah out of bajet da time itu. so dengan penuh perasaan dengki aku bawa handbag itu jalan merata-rata dulu.hahahaha.dah siap pusing2 tgk itu amoi tak ada, aku letak la blk kat bawah2..dalam2..tak nak orang ambik. punya la syaitan duk hasut time itu. elok je aku letak n blah dr ctu..si amoi tadi terus ambik g buat bil. rupanya dia asyik follow aku sajoo..hahaha. kompem dia bermaki-makian terhdp aku. terima kasih amoi...dapat blk pahala setalah aku berbuat dosa....hahaha!


Cerita penglipur lara kedua....

ala..story mory ni kena sensored sikit la. nanti en.syafiq tau plak.huhuhu.

ermm..sekarang kat umah aku kat kg sana..itu kedah mali arrr..parent aku dapat sorg anak angkat. itu ensem punya olang ar..itu PTD ar. dtg mau bikin apa projek aku tatau n aku xmo pun ambik tau.2 minggu maa dia lepak itu rumah aku. adusss..rugi aku tak da kat umah *senyum gatal*. aku call eisya (anak sedara aku umo 7 thn ok)ptg tadi borak2 kosong sajoo..then nk letak itu phone dia bilang sama aku arr..teh itu abg encem ar ada oooo..hahahaha.see..anak sedara n mak sedara punya sama kegatalan.hahahaha. ampun en.syafiq! gatal2 sementara sajoo.hahahaha.

No comments: