Wednesday, March 18, 2009

.Aku Yang Nervous.

Hahahaha..esok aku present paper kat pnb darby park. So demam yang aku alami selama 2-3 hari ni adalah demam cuak.hahahaha.

Apakah ini???huhuhu.Macam tak pernah present kan? Tapi korang tau tak..presenter kali ni semua para profesional.Aku tengok pun dah rasa nak cirit birit.adus!!Alkisahnya tadi 1st day untuk seminar e-com nie. Aku pun attend seperti biasa. As usual, aku hanya pikikan makanan yang best2 jek nanti.

Sekali gedebab!!! macam kelapa jatuh atas kepala bila tengok presenter yang 1 sesi ngan aku. Aduiyaiiii...dato-dato,datin-datin,tuan-tuan,puan-puan..eh..tidak dilupakan puan sri.sila dengar ya..

Semuanya adalah profesor2...doktorat2...
Wah..bikin aku pusing nih. Nanti present aku tak leh kelentong bebanyak..kang dorang tau la.hehehe.Field dorang kan...kuang3

Tapi tak pe..setiap jalan yang ada halangan pasti ada jalan penyelesaiannya jugak!
Aku sangat cuba berpiki positif ok!! hahaha

Eh..apa kejadahnya aku tulis benda2 ni kan...
cakap tak cuak...piki optimis konon.hahaha

Kesimpulannya...post aku kali ni mengarut-ngarut sebab aku tgh cuak nak menghadapi persoalan2 yang bakal menerjah esok!

No comments: