Sunday, June 28, 2009

tiada tajuk

Aku agak bz kebelakangan ini. banyak urusan yang perlu dilaksanakan.hehehe.aku baru lepas hantar barang pegi pantai remis. panas ohh kat sana. i tak tahan u...hahahaa.gile panas..or aku ni memang tak tahan panas eh...tapi before ni ok jek.maybe pantai remis kan macam ala2 ada pantai2 gitu..jadik angin laut kot yang menyebabkan cuaca rasa panas..ohh..i dont like la...

Bulan 8 ni aku start duk pantai remis la.huhu.tak pe2.untuk seketika.berkorban saja.lalala....

selasa ni aku akan balik kedah flight kul 1.55 p.m. maybe huda kot yang akan hantar aku g klia. sedih la plak rasa.ntah bila lagi dapat jumpa n lepak sesama kan...:(. memang la aku akan datang lagi and jumpa semua kawan2 lagi.tp rasanya takkan sama.nak bersosial lebih pon dah kena kurangkan. datang sekejap2.tu pon sebab thesis..hmm..xpe..hidup memang macam ni kan. apapun kita kena tempuhi.

Dan aku akan balik kampung sampai 20/7.....means dat aku takkan hapdet blog dalam tempoh itu.hehe.tp apa org kisah kan.hehehe.bukan ada org baca pon.aku hapdet and buat blog pun as mengisi masa lapang and sebagai diari aku jek.hehehe.untuk time2 rasa sunyi.bole gitu???!!! hahaha.

No comments: