Wednesday, April 29, 2009

keje skolah acik oren kasi

Aku tau aku dah agak terlewat utk wat keje skolah yang acik oren kasi ni.TAPI aku tetap akan buat gak.hehehe.nak buat mcmna..aku blk kg 1 week xda tenet. Bila blk cni jek laptop plak bikin problem. Ni baru setle semua hal..laptop pun dah kebah dari demam...so nie lah tag dari acik oren....layannnnnnn...


1. Adakah anda suka blogging? Kenapa?

SUke2..bole maki2 orang tanpa perasaan.hahaha.Then bole dapt kawan2 mcm acik oren:p



2. Blog siapa yang selalu anda skodeng? Nyatakan 5.

acik oren of kos
mantot si jejaka sinis
ceeramoon yang ceria
fynn jamal yang puitis
tiada yang ke5 dalam hidup aku..lelaki pon bole kawen 4 jek.hahaha

TaPI aku tetap baca blog2 yang lain, kalo nak listkan panjang berjela. Aku x suka yang benda yg ada 5 SO aku taruk 4 sajoo.hahahaha.saja gedikssss

3. Upload 5 gambar followers yang anda suka.Dan describe it.

Erk..erk..erk..tak perlu kot promosi di sini.hahaha

4.Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menemani dan menyayangi anda sepenuh hati? Dan siapa kah orang itu?

Sangat inginkann..tunang tersayang...menghitung hari bakal menjadi suami..insyaALLAH suami mithali yg menemani n menyayangi aku sepenuh hati..jantung..limpa semua..ahaks.

5.Taken or single? Mana lebih bagus?

Taken....tapi sometime single pon best.hahaha. APapun, hidup ini perlu saling melengkapi..taken is better

6.Pernah tak cinta anda tidak dibalas?

Ermmm..penah tak ek?? ntah ler...hahhaa

7.Ciri-ciri idaman gf/bf anda?Nyatakan 5.

Sayang aku seadanya aku
Sayang gak family aku
Bole tunjukkan aku jalan yang benar..(Cewah2)
keja kena tetap n mantap okeh..hahaha (menjamin masa depan ye:p)
last..sayang aku..manjai aku..sayang aku..suka layan aku..suka merepek2 ngan aku..suka hati aku!!! hahaha

8. Pada umur berapakah anda akan merancang untuk berkahwin?

Umo sekarang la..25...time tgh subur mengembang gituu...:p

9. Nak berapa anak?
2 org je. 1 boy n 1 girl..tu pun dah cukup bagi aku...tp kalo rezeki lebih aku on sajooo..hahaha

10. Orang bertuah yang anda ingin tag

memandangkan tag ni dah basi separuh masam..hehe..so aku xda nak tag sape2..

**sorry acik lama bebenor baru menjawab tag kamu..bnyk betui halnya..hehehe

1 comment:

Anonymous said...

harus kena rotan siap keje umah lambat
kfc straw jari panjang satu okehh