Wednesday, April 22, 2009

.:: Aggressive::.



Aku telah menjawab lagi kuiz FB..bukan sebab bosan uols..tapi aku rasa macam dah letih nak study mady nih.hahaha.apatah istilah aku guna.hentam sajooo.....

Dan..kuiz tersebut telah mengatakan yang aku nih seorang yang agresif.Betol..betol..betol..aku memang agresif.so wat??hhahahaha

malam ni lagi aku agresif tau..plus ngan sakit hati sikit..i make a phone call....someone....:::



Aku : heloo...

Dia: ha..helloo....(diammmmmmmm)

Aku: er..tgh watpe? bz ke?

Dia: takdalah..napa?? diammmmm

Aku: (dah hilanng idea nak tanya..asyik2 diammmmmm jek)

Dia: (Diammmmmmmmm)

AKu: (balas dendam..diammmmm)

DIa: (dIammmmmm)

AKu: Ok la..i nak tido dulu..

*Ni adalah sebagai 1 contoh sajooo..sakit hati okeh kalo macam tu..baik jgn call kan uolss..buang bateri hp..buang kedit dan buang segala macam lagi..sakit oooo hati..sentapppppp......hahahahaha


Lain kali..aku pulak nak dia kalo dia tu call.bole????lalalalalala

Huh..kadang2 nih kita kena piki jugak la kann...situasi orang tu..jangan la kita buat macam nak sisihkan orang kannn....arghhh....

3 comments:

Anonymous said...

tengok kt dialog tu..ingat kat transkrip yg aku kene wat...huhuhu...tp dah dpt gaji tu....rase berbaloi la skit...hahaha...

Zalieya said...

hahaha..yup...tu antara dialog seperti transkrip itu.

Anonymous said...

acik suke cam gitu
tapi kalau dia diam gak acik jadi marah
terus sentap
terus nangess
tu sebab incik G tak suke acik call sebab call nak nangess
hahaha
aci tak?