Monday, February 9, 2009

~Aku Lebih Tahu~

Aku sangat terkilan. Rasa sgt sedih dan kecewa.Segalanya nampak macam tak menjadi.Macam ada sesuatu yang tak kena. Aku tak tau apa..puas aku berfikir.Arghh..persetankan! Mungkin hanya mainan perasaan.Aku perlu lebih kuat,tabah dan sabar. Menginjak usia ini kita perku bangun menjadi lebih dewasa.Aku sejak dua menjak ni cepat sgt terguris hati.Cepat melatah.Tapi aku pendam dan simpan..so xda sesapa yang tahu.Bila xda sesapa yang tahu aku terguris hati ngan dorang..aku lg tertekan n sakit hati.Hahaha..pulak!! Habis napa aku x bgtau?? ok..kalo aku bgtau tentang rasa kecewa sedih dan terkilan aku.Korang rasa aku boleh berbaik lagi ke ngan org tu.NO!! memg dah x bole.dats why..better aku simpan jek sensorang.malas mahu berkongsi rasa dengan sesapa.Sebab bukan semua memahami..hanya aku yg lebih tahu.Susa payah aku..aku dah biasa simpan sensorang...simpan buat pekasam n hancurkan.lama2 aku lupa.hahaha.nk tau motip n3 ni?? motipnya hari ni aku sakit hati!!! kecewa!!! terkilan!! hancurlumat hatiku skrg nih kalo korang nk tahu!! Aku bersusahpayah menjayakannya..senang2 ada org mengambil kesempatan dan bersenang lenang atas kesusahan aku tu!! korang rasa apa? x sakit hati ke? AKU SAKIT HATI OK !!! Hancur rasa jiwa aku nih. Memg nmpak aku bole tersengih2...tergedik2..tapi apa korang tahu apa rasa dalam hatiku ini?.Cukuplah..aku sudah x boleh terima lagi.Cukuplah setakat ini!! jangan la ko buat aku mcm ni lagi.Belajar lah menjadi dewasa sejajar dengan usia mu itu..kita bukan makin muda untuk terus mengecapi nikmat dunia ini.Kita perlu matang..perlu bangun melawan..dan kerana itu aku motivasikan diriku..bangun melawan..jangan hanya berdiam.Dan sekarang..aku xkan berdiam lagi.Tunggu la ko kena smash ngan aku nanti kalo ko tetap biol mcm skrg ni!! Aku nk ko tau hanya aku yg lebih tahu siapa diriku ini..so jgn suka2 hati nk judge org k..cermin diri dan peribadi!!

No comments: