Tuesday, January 20, 2009

~still demam~

Tika aku update blog nih aku sedang menikmati coklat dan susu segar....tekak ku tetiba rasa bk mkn 2 benda nih....maybe sebab demam kot so aku terasa x selera.td lunch pon abis semua kuar blk.habis segala isi perut aku muntahkan.xde apa pon yg tinggal.sakit2 badan.aku risau.mula piki yg bkn2 la nie.huhhuhuhu.aduhhh...aku x sukakan keadaan ini.aku mau chat supaya aku bole bergerak pantas.x dapat la aku nk swimming lg mlm nie.td pon doc dah pesan jgn g swimming malam ni.nk tgk dulu lpas 4 ari kalo still demam n sakit2 badan kena g semula kat dia....MAYBE denggi!!bole doc tu cakap MAYBE????arghhhh..persetankan.aku nk gak g swimming la.aku nak!!! dah la tertekan elaun x masuk2 lagi nih.Cik viVa hijau aku tuh dah lapo minta isi makan tuh.adusss....aku x makan bole bergerak lagi.cik viva???x isi makan dia x gerak la dia.aku criuz sgt xda mood n x larat sgt2 rasa.lenguh segala sendi2 nih..aduhhh..,tolong sapa yg sanggup menggantikan aku utk mengambik demam ni.huhuhuuu.Lusa aku ada lecture..mcmna kalo still sakit mcm nih??mcmna nk bg lecture..cian plak student2 nanti kalo x paham.kan x larat ni kan pening2 lalat ckit.takut mengarut plak nanti.dah la lepas break 1 week nih dorang ada exam.hmm..hopefully aku cepat chat supaya moOd aku turut okeh.aku blah dulu.mau rest.mau tido.mau makan ubat.

2 comments:

Saad Dahlan said...

ko rehat bebanyak ea..ko pasan tak tahun lepas ko demam teruk pon ms bln Jan..huhu

so aku nk declare bln Jan adalah bln demam..=)

Zalieya said...

erk..yeke ke?ntah lor.x pasan plak aku.bgs2 ko pasan.hehe.xnak dtg melawat aku ke.mana tau aku demm rindu ko:p