Thursday, March 29, 2012

Menulis Bila Mood Menjengah~~

hehe..

tengok tajuk pun dah tau kan..lama menghilang.lama sungguh menyepi.malas nak update entry baru. whyy???
entah la..tetiba rasa macam taknak berkongsi semua rasa pada semua orang..hehe..boleh macamtu;p.


actually;sekrang ni adalah musim membusykan diri..banyak sungguh kerja.tapi semua kerja yang kena buat ni semua enjoy..sebab minat.ye!!jika minat semua boleh!yakin boleh..malaysia boleh!!






walaupun terpaksa berpanas menjadi dayang senandung..saya enjoy menjadi hakim penamat MSS selama 1weeks.


walaupun setiap hari 2jam saya akan melatih murid syarahan~~ melatih sebutan..intonasi...bukan senang jugak ya nak melatih bukan melayu untuk bersyarah dalam bahasa melayu...TAPI saya enjoy sebab saya memang minat berpidato..

walaupun macam-macam saya kena buat kat sekolah..saya enjoy..SEBAB saya memang suka menjadi seorang guru!

jadi saya tak rasa kerja-kerja ini sebagai satu bebanan...alhamdulillah.
semoga sampai bila-bila selagi khidmat diperlukan saya akan rasa enjoy dengan kerja saya.

hmm...sebenarnya sekarang saya sedang memilih Uni yang the best untuk saya.hehe.saya dalam proses untuk sambung belajar lagi.dah 2-3 Uni yang saya call..but still not decide yet..which 1 yg menjadi pilihan...April adalah ambilan seterusnya.so kena cepat2 decide ni..ikutkan my hubby dia cakap go 2 USM je..lebih dekat..senang..me pula lebih prefer pada UM or UPSI.hehe. mana ek yang rasa better for me as a teacher..and more important PJJ punya programme;)

No comments: