Wednesday, June 17, 2009

ya..aku adalah sgt down!

ok..tgk tajuk n3 pon korang dah tau kan. maka dengan ini aku umumkannnnnnnnn

aku secara rasminya....................

adalah...............

telah bergelar penganggur secara sah!!!

sape x down weh..bgtau aku. memang gile jadik penganggur berkaliber adalah tidak down. very the bengong!


tak pe2..semua itu adalah salah aku sendiri. nak aku senaraikan?? ok.

1- aku tak dapat siapkan thesis on time.
* mcmna nak siapkan...susah woo.cube ko buat research aku.jgn ckp bnyk.

2- interview aku selalu failed!
* adakah aku badluck?!! oh tidakkkkk

3- tak ada rezeki..hehehe

4- tak ada apa2...


hahaha..very the serabut kan.ntah hape2 aku hapdet.

ok..mr.syafiq kata..aku baru skali g interview..x dpat terus kata badluck.hahha.betol3.gile keji kan aku selalu mengutuk diri sendiri yg comel ni:p


the problem is...aku nak kawen..nak kawen pakai duit okeh. then nak bayar yuran lagi (coz upm dah x sponsor)...pon pakai duet okeh. so mana aku nak cari utk kedua2 itu??..

eh..korang nak sponsor? okeh2..tq..hahahaha.sudah gile ini budak!!!hahaha

mr.syafiq..anda semakin comel la sekarang ye,baik hati,lg apa eh..hahaha

motip...tolong bayarkan yuran ye:D......

ok..aku down sekejapan cuma.nanti kalo ada org blanja aku mcd aku ok la.. acik oren nk blanje ke?? oh trime kasih.hahahah. sah! betol2 sudah mereng otak ini!

1 comment:

Anonymous said...

acik oren belanje???
kehekhe wa pun dah jadi jehan misken skrg okehhhh
moh makan cendol sajok laa