Tuesday, June 23, 2009

......

Owh..sangat menyesal okeh. lain kali korang jangan sesuka hati menolong orang yang masih belum kenal hati budinya..sifatnya..perangainya.

sebab kalo dah terlajak..dah susah nak patah balik. okeh. aku agak x menyesal menolong time dia susah2 dulu. cuma kesal sebab dia x berterima kasih atas semua tu. huh...

takpe...betul jugak kata orang..bila dah kenal lama baru kita tau. tapi aku boleh je get long ngan kawan2 aku bertahun2 lama duduk satu umah since kitaorg bersama dari 1st year degree sampai la dah nak habis master ni kan. means dah 5 tahun la duduk bersama2.ok je...

entahlah...maybe aku dah penat kot kan.menerima je apa saje. sikap selfish ke ape ke. skali meletup.nah..kan.hehehe. yelah, kalo jenis kejap2 jumpa borak2..then hilang..then 2 week after tu jumpa blk.yelah.mesti la ok kan.xtau apa yang dirasai.

Now, aku juz fokuskan pada kehidupan baru aku. dan yang paling penting aku mahu dekatkan diri dengan yang Esa. banyak terlalai. dah nak jadi bini orang..perlu okeh aku persiapkan diri dengan segala kemungkinan. hanya ALLAH yang berkuasa dan tahu apa perencanaan kita.

dan..Alhamdullillah...aku sangat bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang. terima kasih Ya Allah

No comments: